دانلود فیلم Everybody Knows 2018 (همه می‌دانند)

پخش آنلاین
  • English Excerpt
خلاصه داستان

همه می‌دانند، فیلمی به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی است. داستان درباره شخصی به نام لورا (پنه‌لوپه کروز) هست که در آرژانتین و در شهر بوئنوس آیرس زندگی می‌کند، او به همراه فرزندانش برای شرکت در یک ج...

Laura, a Spanish woman living in Buenos Aires, returns to her hometown outside Madrid with her two children to attend her sister's wedding. However, the trip is upset by unexpected events...

اضافه شدن انکود جدید AFM 72 10bit 13 بهمن 1397
اضافه شدن انکود جدید PSA 08 بهمن 1397
دانلود
مقالات و اخبار
تریلر
لینک های دانلود 480p 720p 1080p 2160p

کيفيت: x265 BrRip 1080p

حجم: 2.88 GB

رزولوشن: 1920x1036

انکودر: 30nama

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 2.13 GB

رزولوشن: 1920x1036

انکودر: 30nama

کيفيت: BrRip 2160p

حجم: 71.72 MB

انکودر: 30nama

توضیح: صوت اصلی

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 1.09 GB

رزولوشن: 1280x688

انکودر: 30nama

کيفيت: x265 BrRip 720p

حجم: 949.38 MB

رزولوشن: 1280x690

انکودر: 30nama

کيفيت: BluRay 1080p

حجم: 10.85 GB

رزولوشن: 1920x1036

انکودر: GLUPS

کيفيت: x265 BrRip 1080p

حجم: 5.12 GB

رزولوشن: 1920x1040

انکودر: afm72

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 2.96 GB

رزولوشن: 1920x1036

انکودر: MkvCage

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 2.11 GB

رزولوشن: 1920x1024

انکودر: YIFY

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 1.25 GB

رزولوشن: 1280x694

انکودر: MkvCage

کيفيت: x265 BrRip 720p

حجم: 933.50 MB

رزولوشن: 1280x688

انکودر: PSA

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 1.09 GB

رزولوشن: 1280x682

انکودر: YIFY

ارسال دیدگاه جدید

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربریتان شوید یا عضو سایت شوید.

دیدگاه های ارسال شده

satanboy24 پروفایل 24 بهمن 1397
پاسخ به دیدگاه

معمولی

(1)(0)
نمایش دیدگاه
فراز پروفایل 13 بهمن 1397
پاسخ به دیدگاه

غیر از یک گاف در فیلمنامه که اون هم چیز خیلی مهمی نبود به نظر من، فیلم بسیار بسیار خوش ساختی بود. بازیها بی نقص، کارگردانی در سطح درجه یک بین المللی، معرفی محشر و بی نقص ابتدایی فیلم، میانه ی پر از گره و معمایی فیلم، و سرانجام یک پایان بندی عالی و پر از مفهوم.
اصغر فرهادی واقعا به فیلمساز بزرگی تبدیل شده.
البته باید این را هم گفت که این فیلم برای اصغر فرهادی یک فیلم خوبه اما اگر شخص دیگه ای این فیلم رو می ساخت، بهش می گفتیم شاهکار

(5)(5)
نمایش دیدگاه
amir9696x پروفایل 7 بهمن 1397
پاسخ به دیدگاه

انتظار فیلم خییلی بهتری رو داشتم
این مدل داستان ها و فیلمنامه ها کلیشه ای شده
بازیگرایی مثل خاویر بار دم و پنلوپه فیلم های محشری بازی کردن و اینجا خوب ازشون استفاده نشد چون داستان فیلم چیزی نداشت بگه
ممنون

(3)(7)
نمایش دیدگاه
irisss پروفایل 5 بهمن 1397
پاسخ به دیدگاه

اینکه از بهترین بازیگران اسپانیایی چنین فیلم ضعیفی دربیاد و تمام وزنۀ فیلم بیفته رو دوش بازیگر یعنی افول بی سابقۀ اصغر فرهادی که همیشه از بازیگران معمولی و غیرحرفه ای بازی های خوب میگرفت. فیلم کاملا بی محتوا و بی ظرافت، و ضعف همیشگی فرهادی که باید دست از نویسندگی بکشه و فقط کارگردانی رو بعهده بگیره.

(6)(9)
نمایش دیدگاه
ashkan1375 پروفایل 5 بهمن 1397 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

یخورده آدم متاثر میشه از اینکه اینجور کامنتایی، زیر بازم یکی از بهترین کارهای فرهادی میبینه. دیدم ک خیلی از دوستان از اینکه ب نظرشون فیلم‌حوصله سر بر شده از ی جایی ب بعد یا پایانش جذاب نبوده ناراحت شدن. سوالی ک‌میتونم ازتون بپرسم اینکه توی درباره‌ی الی، انتظار چ جور پایانی رو داشتید؟ خب آخرش ب صورت خیلی معمولی، جنازه الی پیدا شد همونطور ک در دنیای واقعی انتظار میرفت، توی جدایی هم پایان با اینکه به گفته خیلی ها باز بود، ولی کاملا معمولی و قابل انتظار بود و‌کاملا عقلانی. حتی اگر میفهمیدید که مادر یا پدر رو‌انتخاب میکنه، براتون فرقی نداشت.اینجا هم با پایانی کاملا عقلانی مواجه هستیم. اینکه سوال میکنید ک‌چرا ب پلیس خبر ندادن بعد از پیدا شدن ایرنه یا اینکه پاکو‌ چی شد، باید بگم ک همینجور از داستان رو‌توی جدایی هم داشتیم ایضا توی درباره‌ی الی، توی‌جدایی سرنوشت نادر چی شد؟ تکلیف نامزد الی چی شد؟ فیلمی که ما داریم میبینیم فقط قسمتی از زندگی‌چند شخصیت هستش، قرار نیست ما تا وقتی که میمیرن توی فیلم دنبالشون باشیم،اگر جدایی برنده اسکار نشده بود، خیلیا هم میومدن میگفتن پایان افتضاحی داشت، جالبه بدونید حتی جدایی رو‌توی جشنواره فجر هم راش ندادن. برای درک‌بهتر یک اثر، بهتره فرای داستان بریم و ببینیم هدف نویسنده و یا کارگردان از ساختن اینجور‌فیلمها چیه، ب شخصه میتونم بگم اگر سرگرمی لازمه فیلم ساختن و داستان سرایی نبود، شما هیچ وقت مرگ با دزدیده شدن توی فیلم های فرهادی نمیدید، فرهادی از این جور نردبون ها توی فیلم‌هاش استفاده میکنه که فقط و فقط یک‌چیز رو‌ب‌تصویر بکشه و‌اونم‌چیزی نیست جز روابط ما انسانها، ک چ چیز باعث میشه ک حتی فامیل ب یک‌دیگه شک‌کنن، ب کسی ک‌مایل ها اونورتر توی یک قاره دیگه نشسته هم شک کنن، زن به شوهرش شک‌کنه ک نکنه واقعا عامل سقط بچه اون زنه تو بودی، ولی جدای از این ها تنها عیب و اشکالی ک ب این فیلم‌میشه وارد کرد اینکه ما تقریبا بیست دقیقه از فیلم رو‌میبینیم، و هنوز اتفاق خاصی نیوفتاده، و خب نقد دیگه اینکه توی درگیری های این خانواده، و‌حتی اوایل فیلم، پر است از دیالوگ‌های ایرانی، شاید بگید موضوع جهان شمول بوده و حتی درگیری سر زمین هم هرجایی میتونه باشه، ولی از نگاه یک ایرانی اگر فیلم‌رو‌ببینید، متوجه فضا و‌لحن و‌دیالوگ های ایرانیِ این فیلم میشید، که در این مورد تحقیق بیشتر فرهادی رو‌میطلبید

(3)(3)
نمایش دیدگاه
Majik پروفایل 6 بهمن 1397 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

سلام. من به جای بقیه پاسخ میدم. البته بدون اسپویل.
منظور بقیه از پایان بد احتمالا این بوده که اون دو نفری که در انتها سر میز نشستن آدم‌های بی‌خاصیت فیلم هستن و سرنوشتشون فرقی به حال بیننده نمیکنه. بعلاوه‌ی رازگشایی دم دستی و یهوییه فیلم که قادر نیست شوکی چیزی به بیننده وارد کنه.
“اینکه سوال میکنید ک‌چرا ب پلیس خبر ندادن”
به نظر من خبر ندادن به پلیس توهین به شعور بیننده بود. مخصوصا بعد از تجربه فروشنده. اینطور به نظر میاد که کارگردان اعتقاد داره معماهاشو حتی پلیسا هم نمیتونن حل کنن و فقط خودش با جوراب و بقیه چیزا بلده معما رو حل کنه. این بار حتی یک کارآگاه خصوصیه بسیار پخمه هم استخدام کرده تا شاید بخشی از وظیفه گره گشایی رو اون برعهده بگیره. اما غیر از چنتا نظریه واضح کار دیگه ای ازش برنمیاد و کلا بودن یا نبودنش هم تفاوتی نمیکنه. خلاصه بعد مدتی کارگردان میبینه که کارآگاه پخمه‌هه اینکاره نیست و مجددا خودش وظیفه حل معما رو به عهده میگیره. ضمنا پیش پلیس نرفتن شاید در فرهنگ ایرانی قابل توجیه باشه اما در فرهنگ غربی هرگز. در اروپا اگر در منزلت دماغتو با صدای بلند بالا بکشی دو ثانیه بعد پلیس جلوی دره. تو موضوع آدم ربایی که دیگه جای خود داره.
دوست عزیز جدایی در جشنواره فجر بود و جایزه بهترین کارگردانی رو هم گرفت.
در مورد بحث روابط انسانی. بنظر من شک کردن‌ها در فیلم یهویی بوجود میاد و یهویی هم ول میشه. هیچ کدوم عمیق و البته واقعی نمیشه. صرف شک کردن مزیت نیست. شک‌های فیلم کمکی به پیچیدگی فیلم نمیکنن و بیشتر جهت گذراندن وقت در فیلم قرار داده شدن. کارگردان گفته خب تو این فاصله شروع مشکل تا حل مشکل چیکار کنیم؟ جوابش این بوده: به چند نفر شک کنیم و بعدش خودم معما رو حل میکنم.
در مورد بحث جهان شمولی حرفتون کاملا درسته. کارگردان فکر میکنه اگر با بازیگرهای جهانی و داستان جهان شمول فیلم بسازه فیلمش جهانی میشه. این تجربه رو در “گذشته” هم به همین شکل داشته. اما اما اما جهانی ترین فیلم ها باید اول محلی باشن و بعد جهانی. به همین خاطره که میگن فیلم‌های ایرانیش خیلی بهتر از 2 فیلم اروپاییش هستن.

(3)(5)
نمایش دیدگاه
a.b.n. پروفایل 23 دی 1397 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

پایانش افتضاح بود!
اصغر فرهادی همه جور خیانت و تجاوز را فیلم ساخته بود اینجا هم خواست تکمیل کنه! یعنی می خواست یک فیلمی بسازه که یک زن خیانت کرده باشه و بچه به دنیا اومده باشه! اما دیگه به آخر فیلم فکر نکرده. چرا وقتی ایرنه را گرفتن زنگ نزدن پلیس؟ چرا ایقدر زود می خواستن از اونجا برن؟ پاکو چی شد؟ زنش چی شد؟ هرچند که تا اواسط فیلم به نظرم یک شاهکار به تمام معنا بود ولی آخر فیلم خیلی افت کرد و توی ذوق تماشاچی خورد.

(4)(8)
نمایش دیدگاه
soroush1114 پروفایل 22 دی 1397
پاسخ به دیدگاه

اوایل و حدودان تا وسطای فیلم برای من خیلی جالب بود و رفته رفته فیلم افت شدیدی کرد و پایانش بسیار ضعیف و و دور از انتظار بود یعنی فکر نمیکردم پایانش این قدر بد باشه و انتظار پایان خیلی غافلگیر کننده ای داشتم حیف شد

(6)(3)
نمایش دیدگاه
mohammadali.m10 پروفایل 12 دی 1397
پاسخ به دیدگاه

شروع خوبی داشت حتی تا اواسظ فیلم ولی به تدریج افت کرد تا به یک پایان بد ختم شد کاش اونقدر که اوایل و اواسط فیلم روکش دادن روی پایان بندیش هم وقت میزاشتن ولی بازیگرا عالی بودن و فضا سازی هم خوب بود تا حدی

(7)(4)
نمایش دیدگاه
sisihon پروفایل 28 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

شخصاً اعتقاد دارم فیلم از بهترین کارهای آقای فرهادی فاصله دارد. به هر حال در کارنامه‌ی هنری هر کارگردانی افت و خیز دیده می‌شود.
اما نکته‌ی جالب توجه در کامنت‌های برخی (تنها برخی) از دوستان، تخریب سرتاسری تمام کارهای ایشان و در برخی موارد شخصیت آقای فرهادی است؛ تا حدی که یکجا با “شاخ‌های اینستاگرام” مقایسه شده‌اند!
برای من جالب است که برخی سینما دوستان که زحمت نوشتن نقد هم به خودشون میدند تنها به گرفتن “حس خوب” از فیلم تأکید می‌کنند و همین موضوع باعث میشود حتی آثار فاخری مثل فیلم “جدایی” را هم به کل زیر سؤال ببرند. عقیده‌ی شخصی من هم بر این است که آثار سینمایی باید همیشه اصل “سرگرم‌کننده بودن” خود را حفظ کنند اما ایجاد “حس خوب” وظیفه‌ی تمام آثار سینما نیست؛ که اگر بود بیشتر فیلم‌های بزرگانی چون کوبریک، هیچکاک، آرنوفسکی و … هم جزو آثار ضعیف قلمداد می‌شدند.
گویا برخی از دوستان از جوایز آقای فرهادی خشم فروخورده‌ای دارند و به دنبال اندک فرصتی هستند تا ایشان را ترور شخصیت کنند!
شاید بهتر باشد برای کسی که جز افتخار برای ایران و ایرانی نداشته احترام بیشتری قائل باشیم.

(15)(9)
نمایش دیدگاه
Majid.Sdi پروفایل 28 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

این فیلم به لحاظ داستانی شبیه فیلمهای دیگه آقای فرهادی بود ، بعد از فیلم فروشنده انتظار فیلم قوی تری از ایشون می رفت ، فقط فرقی که داشت بازیگران خارجی بودند و مطرح

(10)(3)
نمایش دیدگاه
hadikoohi پروفایل 25 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

بدون تعصب بخوام بگم، فیلم خوب شروع می‌شه و به تدریج هی افت می‌کنه و با یه پایان افتضاح تموم می‌شه. فیلمی نیست که ذهن بیننده رو درگیر خودش کنه. چیزی نداره که بعد از فیلم بخوایم بهش فکر کنیم، چون رازهاشو خودش لو می‌ده و این نقص به خاطر نویسندگی معمولیه… اما از حق نگذریم، کارگردانی و بازیگرا فوق‌العاده بودن… به نظرم با ندیدنش چیزی رو از دست نمی‌دین…

(7)(8)
نمایش دیدگاه
h4620x پروفایل 25 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

به نظر من طراحی صحنه ها عالی بود طراحی لباس عالی بود فیلمنامه تو یک ساعت و ده الی بیست دقیقه فیلم خوب بود بعد افت کرد و آخر فیلم ذهنتو درگیر نمیکنه مثل بقیه فیلمهای فرهادی و اینکه برای کارگردانی که اولین تجربشو میذاره تو یه کشور دیگه با یه فرهنگ دیگه خیلی خوب بود و مطمئنا اگه فرهادی یه بار دیگه با همون فرهنگ بخاد فیلم بسازه قطعا جز بهترینهاست در مجموع برای این فیلم نمره ۷‌خوبه و دیدنش به عنوان کاری از افتخار سینمای ایران خالی از لطف نیست موفق باشید

(11)(4)
نمایش دیدگاه
saleh1493 پروفایل 24 آذر 1397 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

خطر**اسپویل**:

به نظر من فیلم تا جایی که پاکو معلوم میشه پدر دختر (اون جایی که لائورا به پاکو میگه) خیلی خوب پیش میره ولی بعد اون خیلی خیلی افت میکنه. آخر داستان انگار خوابش میومده حوصله نداشته ی چیزی سرهم کرده. نمیدونم انتظارات ما بالا رفته یا مشکل از داستانه. اصلا اون چیزی که انتظارشو داشتم نمیشه و خیلی خیلی ساده داستان تموم میشه

(6)(2)
نمایش دیدگاه
mohsen.zolghadri پروفایل 21 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

به نظر من فصلی از فیلم که رباینده ها رو نشون میده،مثل آب یخی عمل میکنه که میریزه رو سر تمام انتظاراتی که از اصغر فرهادی دارید و با پیش فرضی مشخص به تماشای فیلمش نشستید.امیدوارم تو ایران،فقط تو ایران، فیلم بعدیشو بسازه.جایی که دغدغه های مردمش رو زندگی کرده و باهاش بزرگ شده،رشد کرده و با شناخت همون دغدغه ها بوده که شده اصغر فرهادی.نه اینکه موقع ساخت این فیلم،تو اسپانیا مجبور باشه از رمان نویسی اسپانیایی کمک بگیره که مردم اونجا رو خوب می شناخته(مصاحبه اصغر فرهادی با روزنامه شرق،12 آذر 97،شماره 3306).پر واضحه که اگه اون رمان نویس واقعن مردمش رو خوب می شناخت( با همون سیاقی که اضغر فرهادی،مردم ایرانو میشناسه)،تا الان یه رمان نویسی بود که مردم جهان می شناختنش(به همون سیاق که مردم جهان،فرهادی رو می شناسن).خوب معلومه که وقتی پای مشاوری به اون گونه در میون باشه،فیلمی به این گونه هم خواهیم دید.(منظور این نیست که اون رمان نویس فرهادی رو شدیدن تحت تاثیر قرار داده که فرهادی نظرات اون رو مجبور شده تو فیلم اعمال کنه،بلکه فقط اشاره به این نکته ست که فرهادی به دلیل نامانوس بودن با مردم اسپانیا،دقیقن محتاج بوده که مشاوری از اون دیار داشته باشه.میخوام بگم فرهادی انگار متوجه نشده تا به امروز،که اون چیزی که اون رو به اصغر فرهادی بدل کرده ،به این نکته برمیگرده که او، مردم این خاک رو خوب می شناسه و هر وقت لازم باشه در مورد این مردم(مردم ایران)،فیلمی بسازه،حتمن دیگه نیازی نخواهد داشت که از کسی دیگه، کمک بگیره؛ تو جایی که فقط باید به خودش متکی باشه.تو یک جمله میشه گفت که این فیلم نسخه ای تقلبی از “درباره ی الی ” هستش یا به عبارتی دیگه ،”درباره الی” نسخه ی اصیل این فیلم هستش،نسخه ای که البته صداقت داره.

(6)(4)
نمایش دیدگاه
Majik پروفایل 21 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

نظرتون جالب بود. منظورتون این بود که فرهادی مشاور خوبی نداشته، درسته؟
من اما فکر میکنم مشاوری وجود نداشته. اگر هم وجود داشته فرهادی از یک گوش شنیده و از گوش دیگه در کرده.
شما در فیلم حتی یک دیالوگ درباره فرهنگ و جغرافیای اون منطقه نمیبینید، همه دیالوگ ها رو میشه در کل دنیا هم پیدا کرد.
آقای فرهادی باورش شده اگر با بازیگرهای جهانی و یک داستان “جهان شمول” کار کنه فیلمش جهانی میشه.
فیلم قبل از جهانی بودن باید “محلی” باشه. خیلی عجیبه چرا میگن اسپانیایی ترین فیلم سال بوده؟ فیلم میتونه ایتالیایی، آلمانی، برزیلی، آرژانتینی یا هر جای دیگه باشه. فیلم هویت نداره.
مثلا: نحوه برخورد پاکو با اتفاق پیش اومده اروپایی نیست، کاملا ایرانیه.
شما اعتقاد داری نباید اصلا دوربینشو ببره اسپانیا؟ اما من میگم ببره اما تحقیق هم کنه! تو باد اینکه قصه جهان شمول میگم و همه دنیا میفهمنش نخوابه!
متاسفانه جوایز جهانی کارگردان رو به سمت اشتباهی برده. منتقدین با نقدهایی که برای فرهادی نوشتن فرهادی رو به این باور رسوندن که دکترای روابط انسانی داره! و این باعث شده فرم فیلمهاش در یک لووپ گیر کنه.
به نحوه به وجود آمدن همه میدانند دقت کن. کارگردان اومده برای “عکسی” که در سفری توریستی به اسپانیا دیده کُت دوخته. تمام دغدغه برای ساخت همه میدانند فقط یک “عکس” بوده.

(4)(4)
نمایش دیدگاه
Amir07 پروفایل 20 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

فیلم برای من دو نیمه داشت، نیمه اول که اوج میگیره و مخاطب رو خوب درگیر میکنه و نیمه دوم که فیلم افت میکنه، در نیمه دوم نه درامش خوب درومده بود و نه قصه ی مرموز فیلم به جذابیت نیمه اوله

(3)(2)
نمایش دیدگاه
Aminnema پروفایل 19 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

دوست داشتم. خصوصا اگه تجربه دارید که یه چیزی رو همه میدونن ولی شما نمیدونستین که میدونن خوب قلقلکتون میده

(4)(3)
نمایش دیدگاه
King Amir پروفایل 18 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

یه فیلم سطح بالای دیگه از افتخار سینمای ایران.
لذت بردم، خیلی خوشم اومد.
تبریک به آقای فرهادی.

سپاااس 30نما

(14)(16)
نمایش دیدگاه
pourya64 پروفایل 17 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

یه فازی اکثر کسانی فیلم می بینند که باید بعد دیدن فیلم فرهادی نقد کنند فیلم ببین خوشت نیومد از کارگردان دیگه ببین مگه قراره هر کس فیلم میسازه تمام فیلم هاش عالی باشه همشون هم باید تعلیق تو نقد بیارن شما ها عالی بدون نقص برید فیلم بسازید

(6)(16)
نمایش دیدگاه
mshobeiri پروفایل 19 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

و چرا ما ایرانی ها که به یک هموطن حق نمی دهیم بعد از دیدن یک فیلم سینمایی بخواهد نظر خود را راجع به آن بنویسد به خود اجازه می دهیم با خواندن یک خط نظر شخصی او دستور بدهیم که اگر خوشت نمی آید برو یک فیلم دیگر ببین ولی راجع به فیلمی که دیدی نظر نده؟؟
به نظر می رسد همانطور که به نظر شما اگر کسی از فیلمی خوشش نیامد به جای بیان عقیده اش می تواند دیگر فیلمهای آن فیلم ساز را نبیند شما نیز می توانستید با خواندن یک خط نظر شخصی کاربر HosseinReal از خواندن نظرات دیگر او خودداری کنید ولی نظر نقادانه خود را بیان نفرمایید.
آیا این نتیجه منطقی نظر شما دوست عزیز نیست؟؟
ضمن اینکه من به عنوان یک علاقه مند جدی آثار فرهادی هنوز این اثر را ندیده ام و نظرم صرفاً نقدی بر رویکرد شما دوست عزیز بود نه در جهت تایید نظر دوست مذکور و یا تکذیب آن
با عرض پوزش

(16)(3)
نمایش دیدگاه
HosseinReal پروفایل 22 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

درود
نظرتان منطقی و تامل‌برانگیز بود.
سپاس

(1)(0)
نمایش دیدگاه
pourya64 پروفایل 20 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

من نگفتم کسی نقد نکنه هر کسی نظر خودش را داره ولی الان هر فیلمی که اصغر فرهادی میسازه همه نقد می کنند و هزار تا ایراد می گیرند ولی همان ادم ها در مورد هیچ فیلم و کارگردان دیگری نظر نمی دهند وقتی یک نفر نقد میکنه و در نقد میگه تمام فیلم های فرهادی مشکل داره به نظر من منظقی نیست برای مثال من دو فیلم از ده نمکی دیدم و از سبک این کارگردان و فیلم هایش خوشم نیومد خب دیگه نمی بینم منتظر نمی مونم هر فیلمی که ساخت کامنت بزارم این فیلم هم مثل فیلم های دیگر ده نمکی خب نیست وقتی کسی با همه فیلم های فرهادی مشکل داره خیلی بهتر هست از این کارگردان فیلم نبیند

(4)(2)
نمایش دیدگاه
mohsen.zolghadri پروفایل 21 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

به دلیل اینکه راجع به “هر کارگردانی” نظر نمیدن و اصولن قرار هم نیست نظر بدن.و اتفاقن همین که شما دارید به نوعی دفاع می کنید هم،دقیقن همینه که اصغر فرهادی، ” هر کارگردانی ” نیست که برید ازش دفاع کنید.مشخصه دیگه،مردم راجع به چیزی که زیاد دربارش حرف زده میشه،دقیقن در مورد اون نظر میدن ،نه کسی یا چیزی که اهمیتی نداره.یروز راجع به حادثه ای که تمام کانال ها رو مشغول خودش کرده ،نظر یدن.یروز هم راجع به فرهادی که تمام خبرهای سینما رو اشغال کرده.پس این ناراحتی نداره که چرا همه فقط اینجا انتقاد می کنن.خیلی ساده دلیلش اینه : به دلیل اینکه خود شما،فقط اینجا دفاع می کنی.

(5)(0)
نمایش دیدگاه
HosseinReal پروفایل 17 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

درود
در کالبد اغلب آثار اصغر فرهادی چیزی فراتر از یک تعلیقِ خام تزریق نشده، تعلیقی که آن‌قدر دم‌دستی (بخوانید زورکی!) شکل گرفته که گویی برای ذهن کنجکاو مخاطب کوچک‌ترین ارزشی قائل نبوده. به دیگر سخن فیلم‌های فرهادی هرگز بر آن نیستند که به مخاطبِ اثر چیزی ورای آنچه تا کنون دیده‌ است ارزانی بدارند و بسیار حق‌به‌جانب و بشدت خسیسانه به حیاتِ کم‌رونق‌شان تا پایان فیلم ادامه می‌دهند؛ شکست همه‌جانبه‌ی این فیلم‌ساز آن‌جاست که پس از پایانِ اثر، فیلم‌ نه‌تنها در ذهن مخاطب زنده نمی‌ماند، بلکه به‌سرعتِ هرچه‌تمام‌تر مرگ‌اش فرا می‌رسد، دقیقا همان چیزی که فرهادی تلاش کرده تا عکس‌اش رُخ دهد!!

(6)(10)
نمایش دیدگاه
King Amir پروفایل 18 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

هر چی اثر از آقای فرهادی دیدم، توی ذهنم موندگار و ستودنی است..

(7)(4)
نمایش دیدگاه
LHC پروفایل 17 آذر 1397
پاسخ به دیدگاه

بهترین و پخته ترین کار فرهادی.

همیشه یه چندتا نقد بخونید راجع بهش بعد نظر بدید و یا نظر داشته باشید.

نشانه گذاری های قوی از نقاط قوت این فیلم و سینمای فرهادی.
یه فیلم در حد کارهای خوب سینما مستقل اروپا.

حتماً ببینید…

(10)(13)
نمایش دیدگاه